TERMIN SKŁADANIA WNIOSKOW O OSZACOWANIE STRAT SPOWODOWANYCH PRZEZ SUSZĘ PRZEDŁUŻONY DO 30 LISTOPADA
Wnioski o oszacowanie strat spowodowanych przez suszę producenci rolni mogą składać za pomocą publicznej aplikacji „Zgłoś szkodę rolniczą” do 30 listopada br. Aplikacja jest dostępna pod adresem: https://aplikacje.gov.pl/app/susza/.
Ponadto w aplikacji została uruchomiona dodatkowa funkcjonalność umożliwiająca wycofanie wniosku lub anulowanie podpisu złożonego na wysłanym wniosku, o ile wniosek ten nie został przetworzony, tzn. nie został wygenerowany protokół oszacowania strat lub kalkulacja z dokonanych przez aplikację wyliczeń.
Wycofanie wniosku umożliwi usunięcie z konta danych gospodarstwa w celu umożliwienia zaimportowania danych z e-WnioskuPlus gospodarstwa rolnego do innego zalogowanego użytkownika.
Anulowanie podpisu cyfrowego złożonego na wniosku o statusie „wysłany” umożliwi jego edycję w celu jego aktualizacji lub uzupełnienia albo wycofania. Wycofanie wniosku po anulowaniu podpisu wymaga dokonania dodatkowych czynności związanych z wycofaniem wniosku.
Źródło: MRiRW