Lubuska Izba Rolnicza » Archiwum bloga » WIZERUNEK POLSKI ZA GRANICĄ
Główna » Aktualności, RP Żagańska

WIZERUNEK POLSKI ZA GRANICĄ

Autor: Red. dnia 8 marca 2010

Widoczna promocja naszego kraju tuż za miedzą, w najważniejszych miastach Europy robi wrażenie.
Rozmach kampanii jest niespotykany na naszą skalę, bilbord z Dworca Głównego  w Berlinie jest tego przykładem. W otoczeniu  nowoczesnego obiektu ze szkła i stali góruje w głównej hali ogromny plakat prezentujący aktywną formę wypoczynku w Polsce. Pod hasłem „POLSKA ZASKAKUJE” – kryje się przekaz, że w Polsce czekają cię rzeczy, których się nie spodziewasz, w pozytywnym  sensie.

Proponowane i inne  przedsięwzięcia promocyjne mają stanowić pomoc w intensyfikacji przyjazdów turystów zagranicznych do Polski.

 

POLSKA ZASKAKUJE - baner na Dworcu Głównym w Berlinie

Działania służą do poprawy międzynarodowej rozpoznawalności Polski jako kraju atrakcyjnego dla turystów, mającego do zaoferowania konkurencyjne produkty turystyczne wysokiej jakości. We wszystkich działaniach wykorzystywane będą nowoczesne, sprawdzone i skuteczne instrumenty promocji i marketingu turystycznego.

Działania na rynku krajowym mają na celu przede wszystkim podniesienie świadomości Polaków o potencjale turystycznym naszego kraju.

 

Wartość projektu wynosi 141.780.000 zł. (około 30.000.000 Euro), a grupami docelowymi projektu są :

  • Turyści obecni i potencjalni;
  • Dziennikarze;
  • Zagraniczne środowiska opiniotwórcze;
  • Touroperatorzy i agenci podróży;
  • Polonia oraz Polacy najnowszej emigracji;
  • Cudzoziemscy studenci i absolwenci polskich uczelni;
  • Polacy zamieszkujący kraj;
  • Krajowe środowiska opiniotwórcze i mieszkańcy;
  • Krajowi właściciele i zarządzający atrakcjami tworzącymi produkt turystyczny;
  • Zagraniczne organizacje, korporacje i stowarzyszenia.

Do najważniejszych mierzalnych  rezultatów założono, m.in. wzrost wydatków turystów związanych z ich pobytem w kraju ( z 4,8 do 5 mld USD), zwiększenie ilości przyjazdów turystów zagranicznych do Polski ( z 13 do 14,2 mln.).

Dla terenów przygranicznych, jakim jest nasze województwo lubuskie, każda pozytywna kampania zmieniająca na lepsze  wizerunek Polski, jako nowoczesnego kraju o wyjątkowych walorach turystycznych  jest potrzebna.

Red.

Digg this!Dodaj do del.icio.us!Stumble this!Dodaj do Techorati!Share on Facebook!Seed Newsvine!Reddit!Dodaj do Yahoo!
  Copyright ©2024 Lubuska Izba Rolnicza, wszystkie prawa zastrzeżone.