Główna » Aktualności

BAZY PRODUKTÓW – KONIECZNOŚĆ RYNKU

Autor: Red. dnia 10 grudnia 2012

(inspiracja dla Administratorów gminnych witryn)

Świat globalizuje się coraz bardziej. Są jednak  wokół nas w gminach, wsiach i miasteczkach małe zakłady rzemieślnicze, ciekawe punkty usług czy inne ciekawe przedsięwzięcia, których nie ma  w internecie.

Wspieranie własnych przedsiębiorców  to istotny punkt na witrynach i portalach większości samorządów, miasteczek i gmin w Europie. Bazy z informacją o lokalnych producentach wykonane są na wiele sposobów, np. na stronie gminy wypisane są w poszczególnych linkach tematycznych wg branż lub po prostu „nasza gmina oferuje”.

Można to wykonać np. wg kategorii produktów:  PRODUKTY  FIRM  LOKALNYCH:

i wymieniamy – PIECZYWO, WĘDLINY, MIODY, WARZYWA, PIWA, CIASTA I TORTY, PIWA, KWIATY, SOKI, CATERING, SERY, itp., przy każdym produkcie czy usłudze podać jaki wytwór i gdzie można nabyć, najlepiej z fotografią produktu lub usługi.

Można też  wg kategorii branż zakładów: LOKALNI WYTWÓRCY:

PIEKARNIE, MASARNIE, GOSPODARSTWO WARZYWNE, GOSP. EKOLOGICZNE, FRYZJERZY,  ZAKŁADY BUDOWLANE, SADY,  KWIACIARNIA, PRACOWNIA KOWALSKA, WYRÓB CERAMIKI, itp.

Te podmioty dają mieszkańcom gminy pracę i zapewniają  jej rozwój a pamiętajmy, że nie każdy wie wszystko nawet o swojej gminie.

Wspieranie opłaca się i napędza koniunkturę lokalną, daje zaistnieć wielu małym, rzemieślniczym firmom i podmiotom, które giną w globalizacyjnym szumie wirtualnym bez reklamy. W dobie internetu każdy klient ze świata może do nas trafić.

Zachęcam administratorów   gminnych stron do dodania linku – Nasze Produkty lub Lokalni Producenci – z podziałem na kategorie. Internet Was odkryje. Zachęcam!

Panie i Panowie tworzący witryny gmin – zróbcie to swoim mieszkańcom i gościom!

 M.Pałys

Digg this!Stumble this!Dodaj do Techorati!Share on Facebook!Seed Newsvine!Reddit!
  Copyright ©2024 Lubuska Izba Rolnicza, wszystkie prawa zastrzeżone.