INFORMACJA DLA GMIN WOJEWÓDZTWA LUBUSKIEGO – PODATEK ROLNY
Zarząd Lubuskiej Izby Rolniczej, zgodnie z art. 35 ust. 4 ustawy o Izbach Rolniczych (tj. Dz.U. z 2022 r. poz. 183), zwraca się z wnioskiem o przekazywanie (w stosownych terminach) kwartalnych informacji o stanie i terminach realizacji na rzecz Lubuskiej Izby Rolniczej odpisu w wysokości 2% od uzyskanych wpływów z tytułu podatku rolnego, według wzoru wskazanego poniżej.
Informacja kwartalna – otwórz plik Word
Informacja kwartalna – otwórz plik Excel
Nawiązując do art. 35 a ust. 5 ustawy z dnia 14 grudnia 1995 r. o izbach rolniczych (tj. Dz.U. z 2022 r. poz. 183), prosimy o przekazywanie Informacji o łącznej wysokości zmniejszonych wpływów podatku rolnego za dany rok, z tytułu ulg, zwolnień, odroczeń lub umorzeń podatku rolnego albo zastosowano zaniechania poboru tego podatku lub jego raty według poniższego wzoru.
Informacja roczna – otwórz plik Word